logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان خبر داد:

تامین زمین نهضت ملی مسکن شهر دندی

تامین-زمین-نهضت-ملی-مسکن-شهر-دندی
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه زمین نهضت ملی مسکن دندی تامین شده است، گفت: ۱۲ قطعه زمین برای احداث ۴۸ واحد تامین شده است.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان ماهنشان و با تخریب خانه‌های سازمانی قدیمی تعداد ۱۲ قطعه زمین جهت احداث ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن در شهر دندی تامین شده است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه نبود زمین از مهم‌ترین مشکلات و دلایل عدم اجرای طرح‌های ملی مسکن شهر دندی است گفت: آخرین مرحله اجرای طرح در ۱۲ سال گذشته بوده است.

 رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه آخرین بار در سال ۱۳۹۰ تعداد ۶۲ واحد طرح مسکن مهر در این شهر اجرا شده است گفت:  پس از آن  تاکنون امکان اجرای طرح ملی مسکن در شهر دندی فراهم نشده است.

 وی با بیان اینکه تامین زمین و توسعه مسکونی شهر دندی در قالب بازنگری طرح تفصیلی توسط شهرداری و اداره راه و شهرسازی نیاز مبرم است گفت: در صورت عدم تحقق این موضوع و تامین زمین، همچنان در سال‌های آتی مشکل زمین برقرار خواهد بود.

نجفلی خاطرنشان کرد: لذا این کار اقدام عاجل شهرداری، شوراهای اسلامی شهر دندی و راه و شهرسازی را می‌طلبد.

وی گریزی به مسئله تعداد متقاضیان زد و اذعان کرد: تعداد ۵۵ نفر متقاضی جهت طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی بر اساس تعداد فرزند خانوار اولویت‌بندی شده‌اند و خانوارهای دارای فرزند یکسان هم به قید قرعه اولویت‌بندی شده‌اند.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه با احداث ۴۸ واحد در ۱۲ قطعه زمین در قالب گروه‌های چهار نفره برنامه‌ریزی شده است گفت: با نظر اکثریت متقاضیان مقرر شده زمین به متقاضیان تحویل داده شود تا با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و آورده نقدی خود نسبت به احداث اقدام کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی و در چهار مرحله پرداخت خواهد شد.

نجفلی تاکید کرد: متقاضیان در صورتی که ظرف مهلت مقرر اقدام به احداث نکرده باشند و به تعهد خود عمل نکنند، حذف و متقاضی اولویت بعدی جایگزین می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر